LES NOSTRES CLASSES

Les nostres classes poden ser en format online i presencial.

Mètode Suzuki

S’imparteixen classes a través de l’Mètode Suzuki de VIOLONCELLVIOLÍ, VIOLA i CONTRABAIX.

Els alumnes reben setmanalment una sessió individual, on es presta més atenció al seu desenvolupament instrumental concret.

Mètodo IEM

S’imparteixen classes de PIANOLLENGUATGE MUSICAL, HARMONIA i IMPROVISACIÓ seguint la Metodologia IEM.

La creativitat és l’eix principal de la classe. Escoltem i analitzem la música per entendre com funciona i poder expressar-nos amb ella. Així, el nostre objectiu és parlar música, és a dir, improvisar, compondre, interpretar.

Joves i adults

S’imparteixen classes a joves i adults de VIOLONCELL, VIOLÍ, VIOLA, PIANO, CONTRABAIX, MÚSICA DE CAMBRAHARMONIA I IMPROVISACIÓ i CANT MODERN.

En aquesta amalgama generacional es creen uns vincles sòlids entre tots els integrants de l’escola.

Clases en línia

Arran de la vivència de classes Online durant la pandèmia de COVID-19, en VOLUTA Escola de Música oferim també classes en línia.
D’aquesta manera, dóna l’oportunitat a alumnes d’altres llocs de poder assistir a les classes impartides a la nostra escola.

També adaptem a online les classes dels nostres alumnes presencials. En els moments en què la presencialitat és inviable poden seguir connectats amb els nostres professors.

VOLUTA Escola de Música

Projecte pedagògic en el qual el més important és l’amor per la música i pels xiquets.

ON

C/ Dr. Lanuza, 25 esquerra

Alboraia 46120, València

CONTACTE

Regina Fuentes Gimeno/ María Suñén
info@volutaescolademusica.com

VOLUTA Escola de Música
Hola,
¿en qué podemos ayudarte?