CANTA´M COSES

CANTA’M COSES, és un taller per a adolescents i adults, en el qual es desenvolupa l’escolta i la creativitat a través de la dinàmica vocal espontània.

Vine a VOLUTA el 19 de Setembre de 20.00 a 21:30h i prova una sessió GRATIS d’aquesta nova experiència.

“Canta’m coses” és una experiència que desitja fer-nos conscients de la vibració que emetem, del per què i del per a què sonem, dels tempos i melodies que sentim i que ells representen els nostres estats emocionals, de la nostra pròpia respiració i del que comptem sonorament dia a dia sense ni tan sols adonar-nos d’això…

“Canta’m Coses” està inspirat en el treball de la nostra professora Sónnica al costat del vocalista americà Bobby McFerrin i la seua metodologia “Circle Singing”.

19 Sep 2023
Expired!

Next Event

VOLUTA Escola de Música
Hola,
¿en qué podemos ayudarte?