III VOLESTIU 2023

Del 17 al 22 de Juliol 2023

Del 17 al 22 de juliol tindrem un gran equip de professors en el nostre III VOLESTIU. Durant aquests dies hi haurà classes individuals, col·lectives, laboratori de creativitat musical i una miqueta de surf de la mà de “La *Olita” escola de surf i circ a càrrec de “Espai de Circ”.

A més, hi haurà espai per al professorat en formació que vulga observar les classes de violoncello, violí, contrabaix, laboratori musical i piano.

Quin millor pla per a xiquets, adolescents i adults?

Daan de Vós, Lucía Díez i Regina Fuentes, s’encarregaran de les classes de cello Suzuki, Paula Colás de les classes de violí Suzuki, Mª Inés Rojas de les classes de contrabaix Suzuki, Miguel Bruñó Sanchís de Piano IEM, i les nostres companyes de Utem, Esther Borja i Mar Hernández, experimentaran en el seu laboratori musical amb tots els alumnes.

Ací us vam mostrar el vídeo resumeixen de l’any passat. 😉

17 - 22 Jul 2023
Expired!

All Day

Next Event

VOLUTA Escola de Música
Hola,
¿en qué podemos ayudarte?